StoryBrand Podcast

Waar wij geloven ‘if you confuse you lose’. Ruis in je communicatie is je grootste vijand. En het creëren van een duidelijke boodschap is de sleutel om je bedrijf te laten groeien.

Deel 139

StoryBrand over hoe maak je je boodschap duidelijk en laat je je bedrijf groeien?

Één doel: marketing creëren die eenvoudig is en goed werkt, maar hoe?

Luister nu op

Deel 138

Lucas Doornhein over hoe klantvragen beantwoord zorgt voor autoriteit

Na StoryBrand implementeren ben je niet langer de held, maar de gids. En dan?

Luister nu op

Deel 137

Bart Snijders over een bedrijf waar iedereen wilt werken

Hoe bouw je een bedrijf waar iedereen graag wil werken? En hoe bouw je een cultuur voor je team en klanten?

Luister nu op

Deel 136

Dominique Schreinemachers over de helikoptercrash

Over alle ups en downs van een Vlieger bij Defensie en haar bedrijf The Boost Company

Luister nu op

Deel 135

Vincent de Kok over de toekomst van de speciaalzaak

Over het probleem van de retail in Nederland en alles rondom de speciaalzaak en detailhandel.

Luister nu op

Deel 134

Koen van Huijgevoort over afgestudeerd in domme dingen doen

Mensen helpen om slimmere keuzes te maken, als host van de Huijgevoort Show.

Luister nu op

Deel 133

Angelique Pitternella over de rechterhand van een ondernemer

Iedere ondernemer heeft een integrator nodig. Wat het is en waarom, dat hoor je hier!

Luister nu op

Deel 132

Lotte de Vries over wie ben je nog zonder je sport?

Hoe een commercial tijdens een StoryBrand workshop leidde tot een compleet nieuw businessmodel.

Luister nu op

Deel 131

Mark Soons over omzet, winst & cashflow

Vraag je een topondernemer hoe het gaat met zijn bedrijf dan zal hij meteen praten over cashflow.

Luister nu op

Deel 130

Wilfried Verboom over hoe je omgaat met tegenslagen

Hoe ga je om met enorme tegenslagen in je privé leven en wat doet dat met je zakelijke leven.

Luister nu op

Deel 129

Bert Kranendonk over beleving in marketing

De kracht van beleving. Een beeld zegt meer dan 1000 woorden, een beleving doet meer dan 1000 beelden.

Luister nu op

Deel 128

Amber Franssen en Paul Hillesum over gedragspsychologie in verhalen

Products are made in a factory, brands are created in the mind.

Luister nu op

Deel 127

Sander Timmermans over de kracht van video

Kom meer te weten over waarom video belangrijk is en waar je moet beginnen met videomarketing.

Luister nu op

Deel 126

Leo van Woerden over biohacking

Werknemers met slaaptekort kosten een bedrijf veel geld per jaar. Luister wat je daar aan kunt doen.

Luister nu op

Deel 125

Lesia Kop over het betrekken van je stakeholders

Hoe kan dat wij de belangrijkste stakeholder bij productontwikkeling vergeten?

Luister nu op

Deel 124

Ninke van der Leck over highvalue ondernemen

Ben jij een ondernemer die vindt dat hij hard werkt en weinig verdient, dan is deze aflevering voor jou!

Luister nu op

Deel 123

Daan Schmidt over het implementeren van StoryBrand

Je kent StoryBrand, maar hoe implementeer je het eigenlijk in je bedrijf?

Luister nu op

Deel 122

Theo Venrooij over verhalen uit de gevangenis

Ontdek de bijzondere verhalen van een gevangenisdirecteur binnen de muren van de gevangenis.

Luister nu op

Deel 121

Lotte Lobé over personal branding en sales

Hoor in deze aflevering alles over waarom personal branding en sales hand in hand gaan anno 2023.

Luister nu op