Veel bedrijven maken in hun marketing een cruciale fout: hun boodschap is niet helder, waardoor hun potentiële klanten niet begrijpen wat ze voor hen kunnen betekenen. En die fout kost hen letterlijk miljoenen euro’s omzet. In een wereld waar we 3.000 marketingboodschappen per dag voor onze kiezen krijgen, is het van cruciaal belang dat bedrijven gehoord en gezien worden. Waarom? Omdat mensen niet de beste producten of diensten kopen, maar de producten en diensten die ze het snelst kunnen begrijpen. Hoe je dat voor elkaar krijgt? Door te gaan werken met StoryBrand!
Het StoryBrand Framework verandert de manier waarop jij over jouw bedrijf praat, en waarschijnlijk ook de manier waarop je zakendoet. Elk jaar helpen we met StoryBrand duizenden bedrijven om te groeien door hun boodschap te verduidelijken. Hierdoor kunnen ze stoppen met het verspillen van geld aan hun marketing. Dit framework werkt ook voor jou, ongeacht de bedrijfstak waarin je werkt.
Of je nu zzp’er bent, directeur van een mkb-onderneming of de ceo van een miljoenen-bedrijf, StoryBrand is een paradigma verschuivende marketingmethode.
Het helpt je om je boodschap echt te verhelderen en zo te verwoorden dat de klant direct begrijpt wat jouw product of dienst voor hem kan betekenen. Die sterke en unieke boodschap kun je vervolgens toepassen in al je marketinguitingen. Van je website en social media tot je offertes en presentaties.
Of je nu zzp’er bent, directeur van een mkb-onderneming of de ceo van een miljoenen-bedrijf, StoryBrand is een paradigma verschuivende marketingmethode.
Het helpt je om je boodschap echt te verhelderen en zo te verwoorden dat de klant direct begrijpt wat jouw product of dienst voor hem kan betekenen. Die sterke en unieke boodschap kun je vervolgens toepassen in al je marketinguitingen. Van je website en social media tot je offertes en presentaties.
Ontvang exclusieve bonussen
wanneer je nu bestelt
Ontvang exclusieve bonussen wanneer je nu bestelt
Hoe zou het voor je zijn als je een helder framework hebt voor je marketing? Een aanpak die altijd werkt ongeacht de bedrijfstak waarin je werkt.
Op het moment dat jij je boodschap helder krijgt, bouw je websites van hoge kwaliteit, schrijf je sterkere speeches, stel je e-mails op die ook daadwerkelijk gelezen worden en maak je nieuwsbrieven waarop mensen echt reageren.
Hoe dat kan?
Omdat niemand naar je luistert als je boodschap niet helder is, hoe duur je marketingmateriaal ook is. Bij StoryBrand hebben we klanten gehad die hun inkomsten verdubbelden, verdrievoudigden en zelfs verviervoudigden nadat ze één ding duidelijk hadden gekregen: hun boodschap.
Het StoryBrand Framework is net zo effectief gebleken voor grote merken als voor kleine onafhankelijke bedrijven. En net zo krachtig voor Amerikaanse organisaties als voor ondernemingen in Europa, Japan en Afrika. Dat komt doordat het mensenbrein zich altijd aangetrokken voelt tot helderheid en liever wegblijft van verwarring, ongeacht op welke plek ter wereld dat brein zich bevindt.
Over Donald Miller & Daan Schmidt
Aanbevelingen voor StoryBrand
‘StoryBrand werkt! De StoryBrand methode zou wat mij betreft het startpunt van ieders marketing moeten zijn. Het framework helpt je om je boodschap zó te communiceren dat je klant je begrijpt en zich aangetrokken voelt.’
‘Met de baanbrekende methode van StoryBrand kan iedere ondernemer de resultaten van zijn of haar marketing direct verbeteren. Ik adviseer iedere ondernemer om dit boek, niet alleen voor zichzelf, maar ook voor zijn online marketingadviseur te kopen.’
‘Dit baanbrekende boek is gebaseerd op een idee dat jouw bedrijf nieuw leven inblaast, inzichtelijk maakt en zelfs transformeert. Donald Miller biedt een specifieke, gedetailleerde en bruikbare methode die de manier waarop jij praat over je levenswerk verandert.’
‘Donald Miller zou ook voor jouw bedrijf moeten werken, net als hij voor ons heeft gedaan. We hebben onze website aangepast aan de hand van zijn framework en de resultaten zijn fantastisch. We zagen meteen verschil. Het StoryBrand Framework werkt – we hebben het direct wereldwijd in al onze bedrijven geïmplementeerd. Lees dit boek!’
‘Dit is het belangrijkste business/marketing boek van het jaar. Alle communicatiespecialisten kennen het belang van een verhaal. Donald Miller heeft het proces vastgelegd waarmee je door alle ruis kan heen breken en de ‘meest door marketing overspoelde’ generatie in de geschiedenis kunt bereiken. Je moet dit boek lezen.’
‘Ik gebruik nu al een aantal jaar het StoryBrand Framework in mijn bedrijf. Het is de beste marketingtool die ik ken. Wij gebruiken het voor elk product dat wij lanceren. StoryBrand heeft ons bedrijf en onze klanten persoonlijk getraind en ik beveel het iedereen aan. Nu zijn al die revolutionaire inzichten beschikbaar tussen deze twee kaften.’
‘Donald Miller zal je veel meer leren dan alleen hoe je je producten verkoopt. Hij legt je uit hoe je het leven van je klant veranderd. Je klanten willen dat je een rol in hun leven vervult. Dit boek legt je uit hoe je dat doet. Wil je dat je bedrijf groeit? Lees dan dit boek.’
‘Als je graag geld verdient, lees dan dit boek. Het StoryBrand Framework zal je helpen om verkoopboodschappen te maken waar mensen naar luisteren en op reageren. Wij gebruiken het continue en het werkt.’
Voor wie is dit boek?
MKB-ondernemers
Voor B2B en B2C ondernemingen die hun bedrijf strategisch willen laten groeien en de volgende stap willen maken in hun sales en marketing.
Marketingdirecteuren, -managers en medewerkers
Voor directie, management en teams die verlangen naar een helder herhaalbaar sales- en marketingproces. Zodat hun team met één boodschap meer impact kan maken.
ZZP’ers
Voor iedere ZZP’er die weleens moeite heeft om de vraag te beantwoorden ‘Wat doe je precies?’. En geen zeeën van tijd heeft om marketing te bedrijven en daarom verlangt naar een helder stappenplan.
CEO’s van grote ondernemingen
Je kunt geen ‘miljarden-merk’ op aarde vinden die StoryBrand niet gebruikt. Of bewust of onbewust. Hoe bewuster je gebruikt maakt van het StoryBrand Framework, hoe groter de ROI.
Starters en startups
Voor hen die net starten of gestart zijn is er geen beter moment om je marketing direct goed op te zetten. Het zal je heel veel frustratie, tijd en geld besparen.
Non-profit
Voor stichtingen en verenigingen die willen weten hoe ze hun verhaal beter kunnen vertellen. Ieder goed doel verdient StoryBrand.
Iedereen
Voor iedereen die een boodschap heeft die het waard is om gehoord te worden.
Voor wie is dit boek?
MKB-ondernemers
Voor B2B en B2C ondernemingen die hun bedrijf strategisch willen laten groeien en de volgende stap willen maken in hun sales en marketing.
Marketingdirecteuren, -managers en medewerkers
Voor directie, management en teams die verlangen naar een helder herhaalbaar sales- en marketingproces. Zodat hun team met één boodschap meer impact kan maken.
ZZP’ers
Voor iedere ZZP’er die weleens moeite heeft om de vraag te beantwoorden ‘Wat doe je precies?’. En geen zeeën van tijd heeft om marketing te bedrijven en daarom verlangt naar een helder stappenplan.
CEO’s van grote ondernemingen
Je kunt geen ‘miljarden-merk’ op aarde vinden die StoryBrand niet gebruikt. Of bewust of onbewust. Hoe bewuster je gebruikt maakt van het StoryBrand Framework, hoe groter de ROI.
Starters en startups
Voor hen die net starten of gestart zijn is er geen beter moment om je marketing direct goed op te zetten. Het zal je heel veel frustratie, tijd en geld besparen.
Non-profit
Voor stichtingen en verenigingen die willen weten hoe ze hun verhaal beter kunnen vertellen. Ieder goed doel verdient StoryBrand.
Iedereen
Voor iedereen die een boodschap heeft die het waard is om gehoord te worden.
Veelgestelde vragen
Vind de antwoorden op de meest gestelde vragen over StoryBrand hier. Als je een vraag hebt die hier niet tussen staat, neem dan alsjeblieft contact op met ons supportteam via:
Voor alle persvragen: neem contact op met Lizzy Schmidt via lizzy@storybrand.nl