Een online training die je helpt
om een heldere boodschap te creëren
zodat je bedrijf groeit
Verhelder je boodschap • Connect met je klanten • Laat je bedrijf groeien
Een online training die je helpt om een heldere boodschap te creëren zodat je bedrijf groeit
Verhelder je boodschap • Connect met je klanten • Laat je bedrijf groeien
24/7 ONLINE BESCHIKBAAR
REVOLUTIONEER JE MARKETING
WETEN DAT JE GOED ZIT
Heeft jouw bedrijf last van een onduidelijke boodschap?
Niemand begrijpt wat je doet
Je marketingcampagne was een flop
Je website heeft een opfrisbeurt nodig
Je verliest business aan je concurrent
Je hebt moeite om goede leads te krijgen
Je pitch is niet goed genoeg
Hoe je duidelijke marketing maakt
Krijg toegang tot de training
Leer het 7-delige StoryBrand framework
Groei met je bedrijf
Ontmoet je gids
Er zijn maar weinig mensen zoals Daan Schmidt, Oprichter StoryBrand Nederland en co-auteur van het boek StoryBrand, die weten hoe ze bedrijven moeten helpen om een overtuigend verhaal te vertellen. Inmiddels heeft hij honderden bedrijven in Nederland en België geholpen om hun boodschap te verhelderen.
In deze online training helpt hij je om de boodschap van je bedrijf te verhelderen, zodat je klanten aandacht aan je geven en reageren. StoryBrand wordt gebruikt door organisaties zoals Intel, Chick-fil-A, charity:water, DigitalMarketer, Ramsey Solutions, Pantene en TOMS. Hij staat klaar om ook jou te helpen.
Wat zijn de kosten van onduidelijke marketing?
Als je een goed product of dienst hebt, maar je verkoop blijft achter, dan is er goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws? Je hebt een onduidelijke boodschap. Je leads en klanten begrijpen niet goed hoe je hen kan helpen. Dus gaan ze naar een andere partij, die wel duidelijk is in hun marketing en kopen ze daar.
Je bent niet de enige. Heel veel professionals hebben moeite om duidelijk te spreken over hun bedrijf. Ze staan zo dicht op hun producten en diensten dat ze totaal de plank misslaan wanneer ze nieuwe klanten proberen te krijgen.
Het goede nieuws? Je business zal direct de vele vruchten plukken als je eenmaal de verwarring hebt verwijderd uit je marketing.
Deze training leert je precies hoe je dat moet doen. Je klanten zullen aandacht aan je geven en reageren. Je verkoop stijgt. Je zult de resultaten zien waarvan je wist dat ze altijd mogelijk waren. Wanneer je je boodschap verheldert, begint je website voor je te werken. Je team wordt een verkoopmachine en je klanten zullen je boodschap voor je verspreiden. Dit is wat je leert wanneer je toegang krijgt tot deze training:
- Leer een bewezen communicatieformule die gebruikt wordt in duizenden succesvolle kaskrakers uit Hollywood. Je zult volledig begrijpen hoe ‘een verhaal’ werkt en waarom het het krachtigste instrument is om iemands aandacht te krijgen.
- Zie hoe deze formule gebruikt wordt door de meest gerenomeerde merken ter wereld in commercials, advertenties en online marketing.
- Pas dit framework toe in alle communicatie van je bedrijf zoals je websites, e-mailmarketingcampagnes, presentaties, offertes en pitches. Je hoeft hier geen marketingexpert voor te zijn. Je hoeft ook geen goede schrijver te zijn. Volg gewoon het framework en StoryBrand helpt je om een overtuigende boodschap te creëren die opvalt.
Het menselijk brein wordt aangetrokken tot DUIDELIJKHEID en gaat altijd weg van verwarring. Wanneer klanten in de war zijn over wat je nu precies aanbiedt dan gaan ze aan je voorbij en kopen ze van iemand die ze wel begrijpen.
Bedrijven die hun boodschap verduidelijken winnen van de competitie. Jouw bedrijf zou helemaal geen last moeten hebben van een onduidelijke boodschap. Ontvang vandaag nog toegang tot de StoryBrand Online Training!
Wat krijg ik bij de online training?
28 paradigma-verschuivende video’s – zonder poeha!
Een 66 pagina’s tellend downloadbaar werkboek om toe te passen wat je hebt geleerd
Inclusief handige checklists
Ontvang toegang tot de
StoryBrand Online Training
Normale prijs € 995,-
voor € 497,-
Een jaar ongelimiteerd 24/7 toegang
Praktische videolessen
Heel veel voorbeelden
Vasthouden waar je bent gebleven