StoryBrand Podcast

Waar wij geloven ‘if you confuse you lose’. Ruis in je communicatie is je grootste vijand. En het creëren van een duidelijke boodschap is de sleutel om je bedrijf te laten groeien.

Aflevering 61 t/m 71

Deel 60

Sander Aarts over
Werken Onder Hoge Druk

In deze aflevering ontdek je hoe je kunt werken onder hoge druk.

Luister nu op

Deel 59

Daan te gast
bij Glenn Vergoossen

Als je alles wil weten over Storybrand, dan is deze aflevering voor jou.

Luister nu op

Deel 58

StoryBrand
over Marketing Rijbewijs

Waarom iedere marketeer zijn rijbewijs moet halen en waarom dit voor ondernemers ook cruciaal is om te weten.

Luister nu op

Deel 57

Arjen Lemstra
over Evenementen

Over zijn reis als ondernemer, de eventbranche en zijn motto: neem jezelf niet te serieus en survival of the nicest.

Luister nu op

Deel 56

Jacarrino Dost
over Klanten krijgen
via de Podcast

Met een podcast je klanten krijgen? Hoe doe je dat? Ontdek de voordelen.

Luister nu op

Deel 55

Dagmar Vriends
over Zakelijk Tekenen

Beeld zegt meer dan 1000 woorden. Hoe je een betere communicator wordt door je boodschap te tekenen.

Luister nu op

Deel 54

Hylke Bonnema
over Familieopstellingen

Het verhaal over een traumatische ervaring, hoe dit je leven kan veranderen en wat je hiervan kunt leren.

Luister nu op

Deel 53

Arjan Bloemendaal
over Do’s & Don’ts in
de B2B Sales

Waarom veel ondernemers niet tevreden zijn over hun verkoopresultaten.

Luister nu op

Deel 52

Het StoryBrand
Marketingplan in 5 stappen

Ontdek met welke 5 stappen in je marketingplan je eenvoudig en continu nieuwe leads kunt genereren.

Luister nu op

Deel 51

Agnes Smit-Wobbes
over Talentontwikkeling

Wist je dat gemiddeld 35% van het talent van werknemers niet wordt benut? Wat kun je doen?

Luister nu op

Deel 50

Guy Strijbosch
over LinkedIn

Bedrijven worstelen met hun zichtbaarheid op LinkedIn en doen maar wat. Ontdek hoe je LinkedIn succesvol inzet.

Luister nu op

Deel 49

Maurits Ouweneel
over het Veranderen
van je Businessmodel

Hoe moet je veranderen als je oude businessmodel niet meer werkt?

Luister nu op

Deel 48

Joël Timmerman
over SchoenenZaken

Over de belangrijkste lessen hoe je met een fysiek product (herenschoenen) een business kunt bouwen.

Luister nu op

Deel 47

Spencer Roozeboom
over Digitale Transformatie

Wat is digitale transformatie, wat betekent het voor jou en waarom wordt het steeds belangrijker voor bedrijven?

Luister nu op

Deel 46

Wim van der Mark
over de Principes
van Vögele

Over professor Vögele en de methodiek hoe je klanten moet benaderen via mailings.

Luister nu op

Deel 45

Ray Klaassens
over Leiderschap

Leren over leidinggeven en leiderschap onder de meest extreme omstandigheden, soms over leven en dood.

Luister nu op

Deel 44

Carlo van Lienden
over het Creëren
van Content

Over het creëren van bekroonde content, televisie formats en topsport.

Luister nu op

Deel 43

Jort Verhage
over Jongeren in
je Bedrijf

Begrijp jij ook niks van jonge mensen in je bedrijf? Zij begrijpen ook niks van jou.

Luister nu op

Deel 42

Madiha Mouchtak
over Veranderingen
op Wereldniveau

Welke kansen brengen de komende veranderingen op wereldniveau voor het MKB?

Luister nu op

Deel 41

Johan de Wit
over Keuzes maken
in je Bedrijf

Over het specifiek kiezen van je doelgroep en waardepropositie

Luister nu op

Deel 40

Danny Rietveld
over Contentmarketing
en Lokaal Ondernemen

Wat is het belang van contentmarketing en lokaal ondernemen?

Luister nu op

Deel 39

Shahied Badoella en
Angela van der Kooye
over Multiculturele Communicatie

Wat jij kunt leren uit de multiculturele communicatie

Luister nu op

Deel 38

Cees Bots
over de Invloed van ons Hart

Welke invloed heeft
ons hart op ons leven?
Ben je gelukkig
of ongelukkig?

Luister nu op

Deel 37

Robert Wohl
over Verkoopgesprekken

Kom meer te weten
over hoe je succesvolle verkoopgesprekken
kunt voeren

Luister nu op

Deel 36

StoryBrand
over 1 jaar verder

Wij delen graag onze ervaringen over wat wij in het afgelopen jaar
hebben bereikt

Luister nu op

Deel 35

Aartjan van Erkel
over zijn boek NUMMER1

Weet jij wat Dr. Phil met marketing heeft te maken? Dat hoor je in deze podcast

Luister nu op

Deel 34

Roy Ishak
over Copywriting

Kom meer te weten over hoe je klanten kunt krijgen met een lege portemonnee

Luister nu op

Deel 33

Glenn Vergoossen
over Effectief Leiderschap

Leer meer over de 7 eigenschappen van effectief leiderschap van Stephen Covey

Luister nu op

Deel 32

Veronique Prins
over Ondernemen en Coachen

Ondernemerschap is niet ingewikkeld, we maken het ingewikkeld. Maar hoe houd je het simpel?

Luister nu op

Deel 31

Bart Kloosterhuis
over de Groei van Vertellis

Hoe houd je authenticiteit vast wanneer je bedrijf keihard groeit en internationaal gaat?

Luister nu op

Aflevering 1 t/m 30