Waar wij geloven ‘if you confuse you lose’. Ruis in je communicatie is je grootste vijand. En het creëren van een duidelijke boodschap is de sleutel om je bedrijf te laten groeien.
Deel 45
Ray Klaassens over Leiderschap
Leren over leidinggeven en leiderschap onder de meest extreme omstandigheden, soms over leven en dood.
Luister nu op
Deel 44
Carlo van Lienden over het Creëren van Content
Over het creëren van bekroonde content, televisie formats en topsport.
Luister nu op
Deel 43
Jort Verhage over Jongeren in je Bedrijf
Begrijp jij ook niks van jonge mensen in je bedrijf? Zij begrijpen ook niks van jou.
Luister nu op
Deel 42
Madiha Mouchtak over Veranderingen op Wereldniveau
Welke kansen brengen de komende veranderingen op wereldniveau voor het MKB?
Luister nu op
Deel 41
Johan de Wit over Keuzes maken in je Bedrijf
Over het specifiek kiezen van je doelgroep en waardepropositie
Luister nu op
Deel 40
Danny Rietveld over Contentmarketing en Lokaal Ondernemen
Wat is het belang van contentmarketing en lokaal ondernemen?
Luister nu op
Deel 39
Shahied Badoella en Angela van der Kooye over Multiculturele Communicatie
Wat jij kunt leren uit de multiculturele communicatie
Luister nu op
Deel 38
Cees Bots over de Invloed van ons Hart
Welke invloed heeft ons hart op ons leven? Ben je gelukkig of ongelukkig?
Luister nu op
Deel 37
Robert Wohl over Verkoopgesprekken
Kom meer te weten bover hoe je succesvolle verkoopgesprekken kunt voeren
Luister nu op
Deel 36
StoryBrand over 1 jaar verder
Wij delen graag onze ervaringen over wat wij in het afgelopen jaar hebben bereikt
Luister nu op
Deel 35
Aartjan van Erkel over zijn boek NUMMER1
Weet jij wat Dr. Phil met marketing heeft te maken? Dat hoor je in deze podcast
Luister nu op
Deel 34
Roy Ishak over Copywriting
Kom meer te weten over hoe je klanten kunt krijgen met een lege portemonnee