StoryBrand Podcast

Waar wij geloven ‘if you confuse you lose’. Ruis in je communicatie is je grootste vijand. En het creëren van een duidelijke boodschap is de sleutel om je bedrijf te laten groeien.

  • Deel 45

    Ray Klaassens over Leiderschap

    Leren over leidinggeven en leiderschap onder de meest extreme omstandigheden, soms over leven en dood.

    Luister nu op

  • Deel 44

    Carlo van Lienden over het Creëren van Content

    Over het creëren van bekroonde content, televisie formats en topsport.

    Luister nu op

  • Deel 43

    Jort Verhage over Jongeren in je Bedrijf

    Begrijp jij ook niks van jonge mensen in je bedrijf? Zij begrijpen ook niks van jou.

    Luister nu op

  • Deel 42

    Madiha Mouchtak over Veranderingen op Wereldniveau

    Welke kansen brengen de komende veranderingen op wereldniveau voor het MKB?

    Luister nu op

  • Deel 41

    Johan de Wit over Keuzes maken in je Bedrijf

    Over het specifiek kiezen van je doelgroep en waardepropositie

    Luister nu op

  • Deel 40

    Danny Rietveld over Contentmarketing en Lokaal Ondernemen

    Wat is het belang van contentmarketing en lokaal ondernemen?

    Luister nu op

  • Deel 39

    Shahied Badoella en Angela van der Kooye over Multiculturele Communicatie

    Wat jij kunt leren uit de multiculturele communicatie

    Luister nu op

  • Deel 38

    Cees Bots over de Invloed van ons Hart

    Welke invloed heeft ons hart op ons leven? Ben je gelukkig of ongelukkig?

    Luister nu op

  • Deel 37

    Robert Wohl over Verkoopgesprekken

    Kom meer te weten bover hoe je succesvolle verkoopgesprekken kunt voeren

    Luister nu op

  • Deel 36

    StoryBrand over 1 jaar verder

    Wij delen graag onze ervaringen over wat wij in het afgelopen jaar hebben bereikt

    Luister nu op

  • Deel 35

    Aartjan van Erkel over zijn boek NUMMER1

    Weet jij wat Dr. Phil met marketing heeft te maken? Dat hoor je in deze podcast

    Luister nu op

  • Deel 34

    Roy Ishak over Copywriting

    Kom meer te weten over hoe je klanten kunt krijgen met een lege portemonnee

    Luister nu op