StoryBrand Podcast

Waar wij geloven ‘if you confuse you lose’. Ruis in je communicatie is je grootste vijand. En het creëren van een duidelijke boodschap is de sleutel om je bedrijf te laten groeien.

  • Deel 33

    Glenn Vergoossen over Effectief Leiderschap

    Leer meer over de 7 eigenschappen van effectief leiderschap van Stephen Covey

    Luister nu op

  • Deel 32

    Veronique Prins over Ondernemen en Coachen

    Ondernemerschap is niet ingewikkeld, we maken het ingewikkeld. Maar hoe houd je het simpel?

    Luister nu op

  • Deel 31

    Bart Kloosterhuis over de Groei van Vertellis

    Hoe houd je authenticiteit vast wanneer je bedrijf keihard groeit en internationaal gaat?

    Luister nu op

  • Deel 30

    Danielle de Jonge over Klantgericht Werken

    Alleen je klant centraal zetten is niet meer genoeg in deze tijd, maar wat moet je wel doen? ... lees meer

    Luister nu op

  • Deel 29

    Ad van der Hulst over Voorspelbaar Succes

    Wat zijn de 7 levensfasen en verschillende managementrollen binnen een organisatie?

    Luister nu op

  • Deel 28

    Maartje Blijleven over Online Communities

    Ontdek waarom grote merken gebruikmaken van communities, en leer hoe jij dit kunt toepassen

    Luister nu op

  • Deel 27

    Femke Hogema over Winstgevende Plannen

    Wat zijn de ingrediënten voor een winstgevend plan? Wat wil je bereiken en hoe ga je dat doen ... lees meer

    Luister nu op

  • Deel 26

    Elke Wiss over de Kunst van Vragen

    Ontdek de kunst en kracht van het vragen stellen, met Socrates als goede raadgever

    Luister nu op

  • Deel 25

    Marco Karman over Neurowetenschap

    Wat betekent neurowetenschap voor jouw persoonlijke en zakelijke ontwikkeling?

    Luister nu op

  • Deel 24

    Elias Crum over B2B marketingtrends

    Bereid je marketing voor 2022 ideaal voor met deze 5 marketingtrends in B2B marketing

    Luister nu op

  • Deel 23

    Martin van Kranenburg over Cialdini’s Invloeden

    Hoe pas je de 7 beïnvloeding instrumenten van Robert Cialdini goed toe in jouw marketing?

    Luister nu op

  • Deel 22

    Hendrik Beerda over Merk-denken

    Waarom je een merkstrategie nodig hebt om te werken aan een relevant en onderscheidend doel

    Luister nu op